Logistiek teamleider
DSC1267 copy klein v2
Wat doet een logistiek teamleider?

Als logistiek teamleider ben je iemand die aan de ene kant als meewerkend voorman in het magazijn werkt en aan de andere kant zaken achter het bureau regelt. Het plannen en verdelen/organiseren van werk vindt meestal plaats op kantoor. Je plant onder meer het ontvangen en opslaan van goederen, je doet de voorraadcontrole, orderpicken en maakt goederen gereed voor expeditie.

Naast deze werkzaamheden houdt een logistiek teamleider werkoverleg, stuurt medewerkers aan, begeleidt hen bij de werkzaamheden en controleert het uitgevoerde werk op kwaliteit, kwantiteit en productiviteit.

Het voordeel voor jou
Als je voor Aldivèr kiest, zijn dit jouw voordelen:

  • Werkgarantie gedurende je opleiding
  • Mogelijkheid om eerder te starten met werk bij je toekomstige leerbedrijf
  • Een werkplek bij een erkend leerbedrijf
  • Een leerarbeidsovereenkomst voor de duur van de opleiding
  • Een salaris conform de CAO met kans op salarisgroei
  • Grote bijdrage in je studiekosten
  • Voor het schoolgeld, cursussen en examens biedt Aldivèr je een hoge subsidie plus de kans op vergoeding van het volledige opleidingspakket

Vooropleidingsniveau voor logistiek teamleider niveau 3
Om voor deze opleiding in aanmerking te komen heb je minimaal een Mavo-, VMBO- of Havo-diploma. Heb je de motivatie om aan te pakken, interesse in transport en logistiek en enkele jaren werkervaring, bij voorkeur in de transport of logistiek.

Meld je aan!

Wil jij vier dagen in de week werken en één dag in de week naar het ROC voor een baan in de logistiek? Doe dan het één of twee jarige BBL-traject in de logistiek en wordt logistiek medewerker, logistiek teamleider, planner wegtransport of logistiek supervisor. Wil je logistiek medewerker worden én je rijbewijzen halen? Ga dan voor Logistiek PLUS, het pluspakket van Aldivèr. 

Aanmelden